468x60

ini kisah saya.
ambillah mana-mana yang bermanfaat daripadanya~

datang lagi.

Thursday, May 3, 2012
aku tak tahu kenapa semakin lama benci itu datang membuak-buak. ya Allah! kenapa-pun aku tak tahu. tapi atleast aku tahu aku sedang membenci dengan sifat keji ini.

mana sabar kita? mana?


tumblr_lx1wg5IvZz1r0cjklo1_500

lama aku lihat, dan pasti aku akan melihat lagi..dan ini tidak boleh dibiar lagi! erk?

*fleksible dalam setiap peranan*
you know, what you have to do. bukan setakat tahu kerana diberitahu. tetapi membumikan kata-kata kepada amal realiti.

masih jauh?
kenapa tidak yakin masa juga boleh mentarbiyah kita?


lastly, aku berterima kasih dengan insan bernama sahabat yang masih sudi membimbing dengan nasihat yang sangat berguna untuk aku. seriyus! aku tak tahu nak cakap thanks macam mana dekat dia. seriyus kawan yang macam ini yang semua-kita mahu! saat kita buta meraba-raba, dia datang sudi memapah, saat kita pekak terkial-kial, dia datang bisik kepada kita. dia tak bersikap, “bye! tak nak ikut cara aku, ko tinggal..”, kalaupun kita tertinggal, dia akan tetap mahu mencuba menghulur tali mana yang dia ada untuk memaut kita. tak semestinya dia dekat, jauhpun turut memungkinkan juga, kerana yang dekat dengan kita itu ALLAH! yang tak pernah putus-putus tinggalkan kita, hanya kita sahaja yang lalai daripada-Nya.


0 orang berkata-kata:

Post a Comment