468x60

ini kisah saya.
ambillah mana-mana yang bermanfaat daripadanya~

masih bersama?

Monday, March 5, 2012

post kali ini saya tujukan kepada siapa yang rasa nak ditujulah. heheh.

tumblr_lh3553bhkd1qf7ikto1_500

adakah dia masih membaca blog saya ini?

masih membaca? masih mengikuti saya di blog ini? hah. jangan tanya siapa sebab kan saya dah pesan, post ini dibuat untuk siapa-siapa yang rasa dirinya tertuju. hehe.

lama sudah tak bertanya khabar. bukan apa, segan rasanya nak ganggu orang-orang yang sibuk. maklumlah, kita ni apa sangat. sibuk memang sibuk, namun tak sesibuk orang belajar medik. cuma tulah, kalau dah namanya khalifah, belajar medik ke, belajar agama ke, belajar matematik ke, belajar apa sekalipun, banyak lagi kerja yang perlu dilaksanakan! bukan setakat pergi ke kuliah kemudian balik kolej. pendek kata macam robot. gulp!

hmm.

sesekali hidup ini teruji

ya. takdir telah menetapkan wujud salah faham antara kita. namun mungkin inilah yang terbaik untuk menguji kekuatan ukhuwwah antara kita.wallahi saya rindu dia! rindu! tapi entah kenapa ya perasaan ini aneh. tidak mengapalah. cukup sekadar saya mendoakan awak dan mengikuti perkembangan awak dari jauh.

wallahi uhibbukifillah!

sering kutertanya-tanya, mungkin setiap peristiwa ada perkhabarannya. dan dengan percaturan yang Allah tetapkan ini, inshAllah itulah yang terbaik. kan Dia lebih mengetahui daripada kita, kan?

siapa kita nak melawan takdirnya?

bila awan tidak selamanya cerah……….

0 orang berkata-kata:

Post a Comment