468x60

ini kisah saya.
ambillah mana-mana yang bermanfaat daripadanya~

2 tahun lalu lah!

Tuesday, May 14, 2013

hari ini tiba-tiba ada orang nak buat lawak pulak. heh

 

CERITA SATU

“min, kau nak tahu tak, dulu kitorang suke bahan kau..”

“erk…?”

“kitorang panggil bilik kau bilik tsiqoh. hahah!”

“ehh..?”

“kitorang siap datang bilik kau senyap-senyap, tengok number matrik kau, dan kitorang kira pointer kau. ahhahah”

“sampai macam tu sekali..?”

“haah, nakal siket”

“dah kenapa…?”

“dah kau muka garang sangat!”

“eh muka aku bukan muka comel ke…?”

 

“HAHAHAHAHA”. angkat bakul sendiri!

 

fullstop.

 

CERITA DUA

“aku kenal kau lah, tapi aku tak tegur kau kan? aku tengok je..”

“haah min”

“kau dulu duduk bilik mana?”

“aku duduk bilik bertentangan dengan kau lah min! huhu”

“haha tak perasan laaaa..yang aku perasan, kau suka dengan selipar putih kau, jalan bawak baldi depan bilik aku, lepas tu macam nak intai-intai bilik aku dengan gaya yang....”

“min min min dah! ahahhaha”

“haha aku tak sangka pulak aku ada stalker dekat asrama al-Malik Khalid tuh!”

 

“HAHAHAHAH”

 

fullstop.

 

CERITA TIGA

“eh bukan apa min, aku okay je..”

“haha, kalau tak okey aku tak kawan lah dengan kau..chill la! siap boleh belikan aku kuey teow tomyam kan!”

“cuma aku….hmm hmm terpengaruh je, kau maafkan je la eh”

"aku dah maafkanlahhhh”

"HAHAHHAHAHA”

 

14014_576352319061891_1424309500_n

 

 

 

Bait al-Farouq, Petaling Jaya.

0 orang berkata-kata:

Post a Comment