468x60

ini kisah saya.
ambillah mana-mana yang bermanfaat daripadanya~

2015

Monday, January 5, 2015

ada orang cetek ilmu kata tahun ni nak kiamat.

pernah dijangka-jangka, siap terfilem juga.

semoga Allah matikan kita dalam husnul khatimah.

 

agak terlewat ya post kali ini,

sudah berkurun minat menulis turun. Saya rasa sebab saya sibuk, walhal orang sibuk sebenarnya selalu siapa semua benda. Jadi saya sibuk apa ya?

 

Ehem.

Saya selalu simpan impian.

Kali ini saya nak bermimpi setinggi burung beterbangan di udara. Takpa, tidak ada siapapun boleh menghalang hehe.

 

Antara wishlists saya:

-Berkahwin. Ahha, okay, saya sudah berani nak sebut sikit-sikit.

-Graduasi. InshaAllah.

-Sambung belajar

-Menyiapkan Travelog seorang penuntut Malaysia-Qatar

-Umrah

-Travelling

-Bekerja…?

 

okay, saya hanya senaraikan, tetapi tidak menginginkan sebuah penghuraian lagi setakat ini.

Doakan!!!

 

1520686_10152169793773647_291975239_n

 

Bayt Firdaus, Petaling Jaya.

0 orang berkata-kata:

Post a Comment