468x60

ini kisah saya.
ambillah mana-mana yang bermanfaat daripadanya~

di kala aku tidak tahu…

Monday, March 10, 2014

ketika hati mendung,

yang akan ada nanti cuma perasaan yang datang bertandang,

membuai-buai seolah berfantasi sejauh-jauh yang termampu.

 

Ini sesuatu yang jarang-jarang.

 

Terlalu banyak dosa,

sehingga aku malu untuk berada sejauh ini.

sehingga aku rasa kerana dosa yang aku lakukan telah melambatkan ‘perjalanan’.

 

Semoga Allah tetapkan,

Semoga Allah kuatkan,

Semoga Allah sabarkan hati menempuh onak-duri.

 

Sungguh dunia melelahkan,

terkadang melalaikan-melekakan,

penuh tipu daya…

 

Ya Rahman campakkanlah kasihmu sentiasa

agar aku terus kuat

agar aku terus mampu mengejar redha-Mu

 

tumblr_mlteouP0DY1s4shrvo1_500

 

.

.

.

.

.

 

 

Beyt al-Ulya, Petaling Jaya.

0 orang berkata-kata:

Post a Comment