468x60

ini kisah saya.
ambillah mana-mana yang bermanfaat daripadanya~

#1: cerita-cerita-DOAKAN!

Sunday, December 25, 2011

kuliah sudah melabuhkan tirainya, maka kini bermulah sebuah perjalanan yang seronok. what is that? ohh, EXAM ! kadang rasa takut, kadang rasa terlalu 'rilex'. hehe. nak cerita macam manapun tak tahu. so far, so good.


dalam hidup saya DUA perkara tentang saya yang tak perlu ditanya. first, saya ni belajar dekat mana dan bidang apa (walaupun ada saya mention saya belajar apa dalam belog ini), and also apa nama penuh saya. opps! kenapa? sebab pengalaman mengajar saya. baru-baru ni orang selalu tanya, but sorry to say, saya tidak menjawabnya dengan sempurna. never. ok full stop.

btw,
salam imtihan buat diri saya begitu juga teman-teman yang mengenali! doakan kami moga sukses hendaknya! inshaAllah.

0 orang berkata-kata:

Post a Comment