468x60

ini kisah saya.
ambillah mana-mana yang bermanfaat daripadanya~

cinta ibu

Wednesday, October 12, 2011

 

“The most important thing a father  can do for his children is to love their mother”

 

saya ni anak manja ke? tak juga. saya anak ke dua. hehe. baru-baru ini saya balik rumah. ewah balik rumahpun nak cerita ke? ye laa, 2 minggu tak balik, padahal rumah dekat!

 

balik berjemput, pulang berhanta. ewah mengada bukan? satu fakta yang perlu anda tahu (sekiranya mahu) saya tidak pandai memandu. jangan tanya mengapa. saya pengecut bila berkenderaan dan amat tidak suka kelajuan kereta. motorsikal, kapalterbang tidak mengapa ye.

comel!

nak jadi cerita, sewaktu menghantar pulang ke kolej, saya hanya membungkus nasi arab sahaja. memandangkan seolah-olah janggal dimakan begitu sahaja tanpa lauk (fikir umi), maka disuruhnya saya membeli ayam panggang. tapi kawan-kawan, seribu kali sayang, saya tak suka ayam panggang, maka saya hanya membedal 4 ketul ayam goreng. terima kasih ummi!

 

okay, pastikan anda kasih akan ibu anda!

0 orang berkata-kata:

Post a Comment